درخت دانش

درخت دانش

علم گنج بزرگی است که با خرج کردن تمام نمی شود.


امام علی (ع)

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

سلام بچه ها براتون 9 مدل نمونه سوال ریاضی ترم اول رو آماده کردم تا بتونید بهترین نمره رو تو این امتحان بیارید.

با آرزوی موفقیت برای همه.


نمونه سوال اول 

نمونه سوال دوم

نمونه سوال سوم

نمونه سوال چهارم

نمونه سوال پنجم

نمونه سوال ششم

نمونه سوال هفتم

نمونه سوال هشتم

نمونه سوال نهم



نظرات  (۱)

  • محمدرضا گلزاری
  • سلام
    بدبخت شدم
    من این نمونه سوالات رو قبلا آماده کرده بودم بزارم برا ترم اول
    مهم نیست
    یه خواهش
    لطفا شما مطلب رو از من نگذارید من خودم درست میکنم
    در ضمن شریفی یه قالب رو به صورت حتمی حتمی انتخاب کن تا من شکل ظاهری شو درست کنم وقتی تموم شد دیگه تا چند ماه اصلا اصلا اصلا نباید دست به قالب بزنی یا اینکه تگی رو حذف کنی

    پاسخ:
    همینو انتخاب کردم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی