درخت دانش

درخت دانش

علم گنج بزرگی است که با خرج کردن تمام نمی شود.


امام علی (ع)

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

سلام

 براتون یک جزوه توپ اوردم که کلی نکته داره و مطمئنا به دردتون میخوره خیلی برای این جزوه ی کامل زحمت کشیدیم پس نظر یادتون نره.



دریافت





نظرات  (۳)

  • محمدرضا سلمانیان نژاد
  • معلومه که خیلی براش زحمت کشیدی
    واقعا جای تقدیر داره
    خدا خیرت بده جوان
    خودت تایپ کردی؟
    پاسخ:
    ممنون بابت این همه تعریف 
    .
    .
    .
    .
    خودم تایپ نکردم یکی از دوستانم زحمتشو کشیده
  • محمدرضا سلمانیان نژاد
  • من ریاضی خیلی دوست دارم دانلودش کردم
    پاسخ:
    ممنون که دانلود کردید بازم به وبلاگم سر بزنید

    عالی بود به درد خواهرم می خوره تشکر
    پاسخ:
    خواهش میکنم


    ممنون بابت بازدیدتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی